piątek, 3 maja 2013

Poznajcie trochę autorkę :)

To może, kilka faktów o mnie :)
1. Nazywam się Magdalena.
2. Mieszkam 80 km od Warszawy.
3. Mam rodzinę w Niemczech (Kolbermoor) i Francji (Paryż).
4. Również, mam dwie ciocie w Gdańsku, które w tej chwili przebywają u mnie w kuchni :D (03.05.2013 godz. 21:55)
5. Mieszkam na wsi.
6. Moim kochanym sportem jest siatkówka, mogłabym grać w siatkówkę dzień i noc.<3
7. Mam trzy najlepsze przyjaciółki : Julka, Klaudia i Weronika, mam też jedną dobrą kumpelę - Marzene.
8. Opowiadania, są dla czymś, gdzie mogę wyrazić swoje uczucia. Przenoszę, się do własnego świata, który tworzę.
9. Moje dwa ulubione kolory :
- niebieski
- czarny
10. Mam 12 kuzynek i kuzynów od strony taty ( rodzeństwo ) a od strony mamy, to kuzyn i kuzynka ( rodzeństwo )
11. Jestem podobna do taty.
12. Mam 160 cm wzrostu.
13. Uwielbiam swoją szkołę, ale będę musiała się z nią rozstać.
14. Od urodzenia, mieszkam w tym samym miejscu.
15. Lubię jeździć na rowerze <3.
16. Jaram się Bartkiem Kawałkiem i Filipem Mettlerem <3
17. Ubóstwiam Kamila Bednarka i ROOM 94.
18. Jestem :
- #Directioner
- #Mixer
- #Arianator
- #Brat.
19. Uwielbiam chodzić po dworze, po deszczu *_*
20. NIE WIERZĘ W LARREGO.! Bez obrazy dla shipperek Larrego, ale ja uważam, że to przyjaźń.
21. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest historia. <3 W przyszłości, chcę nauczać tego, przedmiotu ; p
22. Kiedyś miałam blond włosy, teraz są one brązowe.
23. Moim ulubionym filmem jest TITANIC <3
24. NIENAWIDZĘ piłki ręcznej.
25. Wymyśliłam nową nazwę dla piłki nożnej w jęz. ang. : leg ball :D kuzynka, stwierdziła, że jestem bardzo mądra.
26. Moja średnia ocen wynosi niecałe 4.90 z czego się cieszę, staram się o czerwony pasek.
27. Moje oczy są koloru zielonego, jak i Harrego <3
28. Chociaż jestem dziewczyną, jestem niegrzeczna.
29. W sierpniu minie rok od kąd jestem #Directioner.
30. KOCHAM PISAĆ OPOWIADANIA, JAK I MOJE CZYTELNICZKI <3

A tak wyglądam ja ; o

(c) Magda


3 komentarze:

  1. punkt 16. < 333
    no fajnie, fajnie, nie wiedziałam wszystkiego ;p
    sory, że anonim, nie chce mi się logować ;p

    Julka // panna Mettler < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. p.16 ja też
    Kiedy będzie następny rozdział??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... musi zacząć powstawać;) na zabicie nudy zapraszam na moje inne blogi :
      http://innaodinnych1d.blogspot.com/
      http://milosc-to-falszywe-uczucie-1d.blogspot.com/

      Usuń